Dostava:Plačilo:
Išči
Domov
Brezplačna dostava v EU
Garancija vračila denarja
Moj račun
0
0,00 €

Pogoji poslovanja

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil svežo informacijo.

ŠKODA

Ponudnik ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe izdelkov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik zagotovi fotografije prodajnih artiklov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

PRITOŽBE IN SPORI

Nesoglasja ali spore, ki bi nastali pri nakupu ali izvajanjem "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani. Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo na elektronski pošti in telefonski številki. Na zgornji e-naslov nam lahko pošljete tudi vaše predloge, mnenja pritožbe in pohvale.

ŽELIMO VAM PRIJETEN OBISK NAŠE SPLETNE TRGOVINE!

DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Vsa naročila, ki bodo oddana med tednom (od ponedeljka do petka) do 12. ure, bodo običajno oddana še isti dan oz. v največ 3 delovnih dneh. Končna dobava je odvisna od ponudnika kurirskih oz. poštnih storitev, običajno 1 do 2 delovna dneva po oddaji naročila.
Naročnik plača stroške dostave skupaj s plačilom naročenih izdelkov v spletni trgovini feelfree.si.
Ob prejemu dostavljenega blaga prejmete originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na strani feelfree.si.

Stroške pakiranja in embalaže krije spletna trgovina.

Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Naročnik naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.
Pridružujemo si pravico podaljšanega roka dostave, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. V primeru, da z naše strani niste prejeli nobenega obvestila o nakupu, in je od oddaje naročila preteklo že več kot 5 delovnih dni, nas prosimo o tem obvestite preko e-pošte info@feelfree.si. ali po telefonu.

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in GLS , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem DPD-ja po telefonu.

STROŠKI POŠILJANJA

Pošiljanje v države EU je brezplačno za izdelke iz redne prodaje. Za izdelke na akciji ali razprodaji se pošiljanje obračuna po ceniku dostavne službe GLS.

OPOMBA: Omejitev velikosti paketa za brezplačno pošiljanje je do dolžine 2 metra.

Cena stroškov pošiljanja izven EU se obračuna po ceniku dostavne službe GLS Slovenija. Stroški pošiljanja so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdobavljenim blagom in jih poravnate skupaj z zneskom naročila ob prevzemu pošiljke, ali plačilu na poslovni račun. Pošiljko vam bo tako dostavila dostavna služba GLS v dopoldanskem času! V kolikor niste dosegljivi na domačem naslovu, lahko ob oddaji naročila pustite drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov kjer ste dosegljvi oz. je dosegljiv nekdo, ki bo pošiljko prevzel. V kolikor vas v času dostave ne bo doma, boste prejeli obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se odgovorili s kurirjem, kdaj naj le-to dostavi.

S plačilom pošiljke, ki je poslana preko pošte po povzetju, so povezani stroški plačila provizije, katero plača kupec po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

VRAČILA IN REKLAMACIJE

Kupcu pripada pravica, da v roku 15 dni podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo za to potrebno navesti razlog. V tem primeru kupec nepoškodovan izdelek, pošlje v originalni embalaži, na svoje stroške, na naslov podjetja.

VRAČILO V 14 DNEH (ODSTOP OD POGODBE)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@feelfree.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

NAPOTKI ZA ODSTOP OD POGODBE

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,

  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),

  • če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,

  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)

  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,

  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),

  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena. V kolikor je bila aktivacija opravljena, izdelek pred pošiljanjem v odstop od pogodbe ponastavite na tovarniške nastavitve,

  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),

  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),

  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.

  • hrana za male živali z odprto embalažo ni mogoče vrniti, razen v primeru poškodovane pošiljke (dokazilo: zapisnik o poškodovani pošiljki Pošte Slovenije)

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave spletnega poslovanja, se ponudba sproti ažurira in dopolnjuje, tako z novimi artikli kot novo spletno ceno. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta s takojšnjim 100% plačilom z gotovino ob prevzemu, ali plačilu po ponudbi/predračunu na poslovni račun.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja spletna cena),

  • z nakazilom na račun (po ponudbi / predračunu - velja spletna cena). V tem primeru ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški in navodili kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

  • z plačilom preko Paypal računa

CENE

Cene so prikazane v bruto zneskih, z vključenim DDV-jem, in oznako z višino % davka, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
V primeru spremembe cene artikla med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, sladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, da kupljeno blago vrne brez kakršne koli odškodnine.
Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu oz. odstopu od nakupa, mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer na kontaktni naslov, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

NAKUP PREKO SPLETNE TRGOVINE

Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.

Vse cene so v evrih (€) in že vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Pri nakupu velja cena v trenutku nakupa. Cene veljajo do preklica.

Pridržujemo si pravico do napak v besedilu, opisu, ceni in drugih besedilih na strani.

Kupci lahko naročilo plačajo po povzetju, predračunu. Možno je le plačilo v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja.

Nakup je dovoljen le osebam, starejšim od 18 let, mlajše osebe nakupa ne morejo izvesti oz. jih lahko izvedejo njihovi starši ali skrbniki.

Izdelki, ki so na strani, so praviloma na zalogi, razen izdelkov, pri katerih je to jasno označeno. Pridružujemo si pravico od odstopa izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi, je zanje premalo povpraševanja, ali/in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.

Slike izdelkov so simbolične in ne prikazujejo nujno v celoti realnega stanja produkta.

Za nakup je potrebna registracija, ki jo kupec opravi na strani. Kupec mora ob registraciji navesti svoje osebne podatke ter telefonsko številko na kateri je dosegljiv. Podjetje se zavezuje, da teh podatkov ne bo posredoval tretji osebi v promocijske ali druge namene brez pisnega dovoljenja stranke. Osebni podatki so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-pop.) in Zakonu o varstvu potrošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list RS, št. 14/03). Podatki so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004). Podatke bomo posredovali le ponudniku poštnih storitev, s katerim imamo sklenjeno pogodbo za sodelovanje.

Zavezujemo se, da bomo ob morebitnih težavah ali nejasnostih pri naročilu, stranko nemudoma kontaktirali po e-pošti ali telefonu in skušali urediti nastalo situacijo.

Kupci, katerih naročilo, bo ob dostavi zavrnjeno ali ne bo sprejeto (oz. prevzem iz kakršnega koli razloga, ne bo izveden), je pošiljka vrnjena pošiljatelju. Dostavljalec paket skuša dostaviti vsaj 2x ter pred dostavo stranko kontaktira preko telefona. V kolikor dostava še vedno ni mogoča, dostavljalec pusti obvestilo o dostavi pošiljke. V primer ponovnega pošiljanja pošiljke, se zaračunajo stroški ponovnega pošiljanja brez popustov.

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov.

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.

POSTOPEK NAKUPA

Ob registraciji si obiskovalec izbere uporabniško ime ter geslo. Pri prijavi mora obvezno vnesti svoj delujoči naslov elektronske pošte. Z registracijo kupec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Kupec nato iz spletne trgovine izbira izdelke in jih dodaja v košarico. V košarici ima možnost spreminjanja količine in vrste izdelkov ali odstranitve artikla. Po končanem postopku izbire, klikne "na blagajno" in izbere naslov dostave pošiljke, potrdi način odpreme blaga, ter morebitne dodatne opombe.
Kupec potrdi naročilo.
Izpiše se naročilo, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Ponudnik v roku 3 delovnih dni blago pripravi in odpošlje kupcu.
Ponudnik izstavi predračun ali račun in ostalo dokumentacijo v skladu z obstoječo zakonodajo. Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški. Vsa navedena dokumentacija je hranjena na sedežu podjetja ponudnika, kjer jo lahko kupec dobi na vpogled.

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost.

Upravitelj Spletne trgovine, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja spletna trgovina zbira naslednje uporabnikove podatke:

ime in priimek,
naslov in kraj bivanja,
naslov elektronske pošte,
uporabniško ime,
geslo v šifrirani obliki,
ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko spletna trgovina shrani tudi nekatere trajne piškotke:

identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku), ter štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku spletne trgovine shranjujejo trajno. Piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Upravitelj spletne trgovine lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

Upravitelj spletne trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih spletna trgovina zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine.


Pogoji za najem kajaka ali SUP-a ter ostale opreme.

1. CENA NAJEMA

Cena najema se obračunava po veljavnem ceniku za izposojo objavljenem na naši spletni strani www.feelfree.si. Rezervacija najema kajaka ali SUP-a ter ostale opreme je zagotovljena le z vnaprejšnjim plačilom (avansnim plačilom).

2. OPREMA:

Pripadajoča oprema, ki je del najema kajaka ali napihljive deske (SUP):

  • Pri napihljivem kajaku ali deski (SUP): veslo, torba, pumpa in rešilni jopič

  • Pri potovalnem ali rekreativnem kajaku: vesla, rešilni jopiči in krovnica (op: pri potovalnem kajaku).

 

3. POGOJI V PRIMERU ODPOVEDI NAJEMA

V kolikor najemnik kajaka ali SUP-a iz kateregakoli razloga odstopi od najema, bodo stroški odpovedi obračunani, kot sledi:

v primeru odpovedi do vključno 21 dni pred datumom najema 100% cene;
v primeru odpovedi do vključno 7 dni pred datumom najema 50% cene.

4. PRIMOPREDAJA

Najemodajalec bo predal kajak ali SUP v brezhibnem stanju. Če najemodajalec iz kateregakoli razloga ni sposoben dati najemniku na razpolago rezerviranega kajaka ali SUP-a ob dogovorjenem času na dogovorjenem mestu, lahko pripravi drug, najmanj enakovreden izdelek.
Ob prevzemu kajaka ali SUP-a je najemnik dolžan pregledati in preveriti stanje le tega in opreme.

5. VRAČILO

Zamuda pri vračilu, poškodovanje ali odtujitev opreme:
Najemnik se obvezuje z opremo ravnati skrbno in vestno ter jo vrniti v brezhibnem stanju do določenega dne in ure. V primeru poškodovanja ali odtujitve je najemnik dolžan poravnati nastalo škodo po tržnih cenah opreme, objavljene v splošnem ceniku podjetja Greva d.o.o.
Najemnik mora vrniti najet kajak ali SUP ob dogovorjenem času. V primeru zamude bo najemodajalec zaračunal najemniku za vsak dan zamude od pogodbenega časa za predajo kajaka ali SUP-a 10% vrednosti tedenskega najema po ceniku plovila za najemni teden.

6. UPORABA OPREME

Uporaba opreme je na lastno odgovornost. Osebam mlašim od 18 let opreme ne izposojamo.

Potrebujete pomoč?
+386 70 406 666
SUBSCRIBE FOR OUR NEWSLETTER
Write your email!
SEND
Brezplačna dostava EU
Hitra dostava
Garancija vračila denarja
info@feelfree.si