Dostava:
gls iconups icon
Plačilo:
visa mastercard paypal express checkout icon
T: +386 70 406 666
BREZPLAČNA DOSTAVA V EU
 
HOME
Kajaki
SUP deske
Podvodni skuter Yamaha
Vodni športi
Rešilni jopiči
Navtična oprema
Vodoodporne torbe in nahrbtniki
Tlačilke in dodatki
Oblačila in dodatki za plažo
Ostalo
LANGUAGE: SI
BlagajnaBlagajna
PrijavaPrijava
Moj izborMoj izbor

POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja spletne trgovine feelfree.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ter Zakonom o elektrosnkih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.feelfree.si upravlja podjetje Greva d.o.o.

Podatki podjetja:

Polno ime: GREVA, posredništvo pri prodaji in ostale storitve d.o.o.
Kratko ime: Greva d.o.o.
Naslov: Brodišče 4, 1236 Trzin
Transakcijski račun: SI56 1010 0005 2002 277 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
Matična številka: 6381243000
Davčna številka: SI 69316830
Paypal naslov: payments@feelfree.si
E-pošta: info@feelfree.si
Telefon: +386 70 406 666

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 1. 5. 2013.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrjuje svojo seznanjenost z njimi.

 

1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 

2. POSTOPEK NAKUPA

Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.
Kupec nato v spletni trgovini izbire izdelke in jih dodaja v košarico. V košarici ima možnost spreminjanja količine in vrste izdelkov ali odstranitve artikla. Po končanem postopku izbire, klikne "na blagajno" in izbere naslov dostave pošiljke, potrdi način odpreme blaga, ter morebitne dodatne opombe.
Kupec potrdi naročilo.
Izpiše se naročilo, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Ponudnik v roku 3 delovnih dni blago pripravi in odpošlje kupcu.
Ponudnik izstavi predračun ali račun in ostalo dokumentacijo v skladu z obstoječo zakonodajo. Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški. Vsa navedena dokumentacija je hranjena na sedežu podjetja ponudnika, kjer jo lahko kupec dobi na vpogled. 

3. CENE

Vse cene so v evrih (€) in že vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Pri nakupu velja cena v trenutku nakupa. Cene veljajo do preklica, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
V primeru spremembe cene artikla med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 4. NAČIN PLAČILA

 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

• z gotovino ob prevzemu
• z nakazilom na račun (po ponudbi/predračunu)
• s plačilom preko Paypal računa
• s plačilno oziroma kreditno kartico

Plačilo je možno v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja.
 

5. DOSTAVA IN DOBAVNI ROKI

Vsa naročila, ki bodo oddana med tednom (od ponedeljka do petka) do 12. ure, bodo običajno oddana še isti dan, najkasneje pa v 3 delovnih dneh.
Končna dobava je odvisna od ponudnika kurirskih oziroma poštnih storitev, običajno 1 do 2 delovna dneva po oddaji naročila.
Izdelki, ki so na strani, so praviloma na zalogi, razen izdelkov, pri katerih je to jasno označeno.
Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika dostavnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.
Pridružujemo si pravico podaljšanega roka dostave, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. V primeru, da z naše strani niste prejeli nobenega obvestila o nakupu, in je od oddaje naročila preteklo že več kot 5 delovnih dni, nas prosimo o tem obvestite preko e-pošte info@feelfree.si. ali po telefonu 070 406 666.
Za nas pakete dostavlja GLS (General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o.), ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem GLS-a po telefonu.
Zavezujemo se, da bomo ob morebitnih težavah ali nejasnostih pri naročilu, stranko nemudoma kontaktirali po e-pošti ali telefonu in skušali urediti nastalo situacijo.

Dostava kajakov Feelfree sit on top/sit in, ter Feelfree kajakov za ribolov je brezplačna za naslednje države: Slovenija, Avstrija, Nemčija, Madžarska in Hrvaška - celina. Pri dostavi na hrvaške otoke kupec plača strošek trajekta po ceniku Jadrolinije (oziroma po dogovoru) ob dostavi.
 

STROŠKI POŠILJANJA

Pošiljanje v države EU je brezplačno* za izdelke iz redne prodaje. Za izdelke v akciji ali odprodaji se pošiljanje obračuna po ceniku dostavne službe GLS.

*OPOMBA: Omejitev velikosti paketa za brezplačno pošiljanje je do dolžine 2 metra.

Cena stroškov pošiljanja izven EU se obračuna po ceniku dostavne službe GLS Slovenija. Stroški pošiljanja so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdobavljenim blagom in jih poravnate skupaj z zneskom naročila ob prevzemu pošiljke, ali plačilu na poslovni račun. Pošiljko vam bo tako dostavila dostavna služba GLS v dopoldanskem času! V kolikor niste dosegljivi na domačem naslovu, lahko ob oddaji naročila pustite drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov kjer ste dosegljvi oziroma je dosegljiv nekdo, ki bo pošiljko prevzel. V kolikor vas v času dostave ne bo doma, boste prejeli obvestilo o pošiljki, ter kje jo lahko prevzamete oziroma se odgovorili s kurirjem, kdaj naj le-to dostavi.
 

6. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ima potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe.

O nameravanem vračilu nas obvestite na elektronski naslov info@feelfree.si

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo oziroma z izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Obrazec za vračilo blaga najdete tukaj.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Podjetje prejeta plačila potrošniku vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave nakupa preko spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. V teh primerih bomo možnosti vračil obravnavali individualno.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

7. VRAČILO BLAGA, GARANCIJA, STVARNA NAPAKA

Uveljavljanje garancije:

Izdelki kupljeni pri nas imajo garancijo, ki jo nudi proizvajalec po pogojih zapisanih na garancijskem listu. Za uveljavljanje garancije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. V kolikor izdelka ni možno popraviti v zakonskem roku bo kupcu zagotovljen nov brezhiben izdelek.
45 dnevni rok začne teči, ko blago prejme servis ali prodajalec.
Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, se o tem dogovorite na 070 406 666 oziroma preko elektronske pošte info@feelfree.si
V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko. Drugačen način posredovanja oziroma pošiljanja na stroške prodajalca ni možen.

Stvarna napaka:

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Potrošnik napako iz naslova stvarne napake lahko reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@feelfree.si

Kako uveljaviti stvarno napako?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec prodajalcu hkrati omogoči pregled artikla. V kolikor napaka ni sporna, mora trgovec najkasneje v roku 8 dni ugodotiti potrošnikovemu zahtevku. V kolikor je napaka sporna, mora trgovec v 8ih dneh podati potrošniku pisen odgovor.
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@feelfree.si
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake najdete tukaj.
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, se o tem dogovorite na 070 406 666 oziroma preko elektronske pošte info@feelfree.si
V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko. Drugačen način posredovanja oziroma pošiljanja na stroške prodajalca ni možen.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :
- odpravo napake
- vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
- zamenjavo blaga
- vračilo plačanega zneska.

Kdaj je napaka stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

8. POGOJI ZA NAJEM KAJAKA ALI SUP-a TER OSTALE OPREME

CENA NAJEMA

Cena najema se obračunava po veljavnem ceniku za izposojo objavljenem na naši spletni strani www.feelfree.si. Rezervacija najema kajaka ali SUP-a ter ostale opreme je zagotovljena le z vnaprejšnjim plačilom (avansnim plačilom).

OPREMA

Pripadajoča oprema, ki je del najema kajaka ali napihljive deske (SUP):

  • Pri napihljivem kajaku ali deski (SUP): veslo, torba, pumpa in rešilni jopič

  • Pri potovalnem ali rekreativnem kajaku: vesla, rešilni jopiči in krovnica (op: pri potovalnem kajaku).

POGOJI V PRIMERU ODPOVEDI NAJEMA

V kolikor najemnik kajaka ali SUP-a iz kateregakoli razloga odstopi od najema, bodo stroški odpovedi obračunani, kot sledi:

v primeru odpovedi do vključno 21 dni pred datumom najema 100% cene;
v primeru odpovedi do vključno 7 dni pred datumom najema 50% cene.

PRIMOPREDAJA

Najemodajalec bo predal kajak ali SUP v brezhibnem stanju. Če najemodajalec iz kateregakoli razloga ni sposoben dati najemniku na razpolago rezerviranega kajaka ali SUP-a ob dogovorjenem času na dogovorjenem mestu, lahko pripravi drug, najmanj enakovreden izdelek. 
Ob prevzemu kajaka ali SUP-a je najemnik dolžan pregledati in preveriti stanje le tega in opreme.

VRAČILO

Zamuda pri vračilu, poškodovanje ali odtujitev opreme: 
Najemnik se obvezuje z opremo ravnati skrbno in vestno ter jo vrniti v brezhibnem stanju do določenega dne in ure. V primeru poškodovanja ali odtujitve je najemnik dolžan poravnati nastalo škodo po tržnih cenah opreme, objavljene v splošnem ceniku podjetja Greva d.o.o.
Najemnik mora vrniti najet kajak ali SUP ob dogovorjenem času. V primeru zamude bo najemodajalec zaračunal najemniku za vsak dan zamude od pogodbenega časa za predajo kajaka ali SUP-a 10% vrednosti tedenskega najema po ceniku plovila za najemni teden.

UPORABA OPREME

Uporaba opreme je na lastno odgovornost. Osebam mlašim od 18 let opreme ne izposojamo.

9. ŠKODA

Ponudnik ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe izdelkov.

10. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. 

Upravitelj Spletne trgovine, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. 

Za potrebe poslovanja spletna trgovina zbira naslednje uporabnikove podatke: 

ime in priimek, 
naslov in kraj bivanja, 
naslov elektronske pošte, 
uporabniško ime, 
geslo v šifrirani obliki, 
ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu. 

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. 

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko spletna trgovina shrani tudi nekatere trajne piškotke: 

identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku), ter štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta). 

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku spletne trgovine shranjujejo trajno. Piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca. 

Upravitelj spletne trgovine lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. 

Upravitelj spletne trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje. 
Izjemno razkritje osebnih podatkov: Podatki, ki jih spletna trgovina zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine.

Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete tukaj.

11. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik zagotovi fotografije prodajnih artiklov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Dnevno se trudimo za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naši strani, kljub temu, pa se lahko lahko zgodi, da se dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve očitne napake po 46. členu OZ. Za očitno napako se šteje napaka pri bistvenih lastnostih predmeta in vseh podatkih, ki se štejejo kot odločilni za nakup artikla ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma pogodbe s tako vsebino ne bi sklenil. Pod očitne napake se šteje tudi napaka v ceni v primeru bistvene zmote.

 

12. PRITOŽBE IN SPORI

Nesoglasja ali spore, ki bi nastali pri nakupu ali izvajanjem "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani. Za vsa dodatna vprašanja smo vam z veseljem na voljo na 070 406 666 oziroma preko elektronske pošte info@feelfree.si

ŽELIMO VAM PRIJETEN OBISK NAŠE SPLETNE TRGOVINE!

Spletna trgovina Feelfree Outdoor Station je inovativna slovenska spletna trgovina
v kateri boste našli vso opremo za aktivno preživljanje prostega časa
braintree badge wide dark
visa icon mastercard paypal express checkout icon